fredag 23. januar 2009

Jeg er i live!





For de som skulle lure på det, så er alt bare bra altså! Ble dårlig omtrent rett etter siste innlegg, og så kom jula, så var det nyttår, og så var det full rulle på jobb - og ja - slik går no dagan!


Men nå begynner ting å stabilisere seg, og jeg håper nå å få litt mere fart på bloggingen fremover. Tusen takk til alle koselige kommentarer, jeg lover å komme på besøk til hver og en av dere. Så søte dere er alle sammen! Og alle har dere spennende og flotte blogger som oser av kreativitet og skaperglede. Dere er til stor inspirasjon!





Må også faktisk få skryte litt av meg selv; jeg har hatt full kjøpestopp til huset i et par måneder nå og det har jeg faktisk klart! Til jul ble det ikke kjøpt noe ny julepynt, og på salgene nå i januar har jeg kun kikket - ikke kjøpt! :)

Hvorfor har jeg pålagt meg selv dette regimet? Jeg sparer nemlig! Drømmen er 2 nye ørelappstoler til stua, og skal jeg få til det må jeg kutte ut all småhandling som til sammen blir ganske mye penger. Har derfor ikke så mye nytt vise frem akkuratt nå, men håper dere liker bildene allikevel.

23 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja... der er du jo!!

Så flink du er.. jeg er kjempeflink på småhandlig! *S*

Ha en flott helg..
klem

Cathrine Aksnes sa...

"kjentfolk" å jo.. ramlet plutselig inn her. å her var det noe kjent... fulgt deg leeenge på NM tidligere..:) jippi. nå skal jeg følge bloggen din så da må du være flink å oppdatere ja;) elsker huset og stilen din. kjøpestopp.. imponerende.. flink du er:) prøver å være flink her også... ønsker oss noe vi kan fylle opp stuen litt mer med...

Unknown sa...

Så kjekt du er tilbake! Jeg koste meg med et visst interiørblad i går, og gjett hvem sitt hjem jeg oppdaget?? :D Det var en kjempeflott artikkel, du kan være kjempestolt!!
MVH
Kari J

Liv Elin sa...

så kjekt at du "er tilbake !" :) Sikkert ikke dumt å spare litt til lenestoler - spesnt på hva du finner etterhvert!
Er selv på jakt etter en ny stol til stua , men er en smule kresen - og har ikke funnet noe jeg liker ennå
Ha en flott helg Cecix! :)

Anonym sa...

Godt å høre! Godt nytt år også forresten!
Nydelige bilder!
Ha fortsatt en fin helg!
Klem fra det hvite ♥

Livy sa...

Så fint at du er tilbake:-) Så flink du er med shoppestopp - det er lurt det!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy

Liv Elin sa...

Hei igjen - kjempeflott reportasje i B+ om den flotte gården deres !
Jeg liker stilen din/deres kjempegodt, og er imponert over mange smarte og lekre løsninger i hjemmet deres !

Ha en flott søndag Tonje! :)

Liv Elin fra Husrom & Hjerterom

Liv Elin sa...

Håper det er ok at jeg har lagt deg til blogglisten min !? :)

Solgunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Laila sa...

Endelig! Takk for sist forresten, det har jo vært kjempekoselig å maile med deg om reportasjen, stoler og alt mulig. Håper formen er på plass nå. Hvilke stoler har du bestemt deg for da? (forresten megaimponert over at du har klart å ikke kjøpe noe på så lenge. Jeg har vel aldri kjøpt så mye julepynt som i år...

Og du? jeg gleder meg sånn til i morgen, ENDELIG kan jeg sette meg ned i sofaen og kose meg med huset ditt. Blogger er fantastiske, men det å kunne sette seg ned med en papirutgave, er og blir det beste i mine øyne. Forresten synes jeg det er kjempedårlig gjort at du ikke har fått en utgave i posten fra Bolig Pluss. Synes du fortjener et helt års abbonnement, jeg. Ha en super mandag i morgen. Det skal jeg, skal kose meg med hjemmet DITT hos frisøren. Men først må jeg dessverre på jobb til kl 14...

Laila sa...

Jeg klarte ikke å dy meg, måtte bare springe inn på mega og kjøpe bladet etter at jeg hadde åpnet i butikken i dag. Så jeg var ikke akkurat på post... Huset ditt er nydelig som alltid, men jeg synes faktisk stua di er finere slik du innredet den. Synes ikke de fargene de hadde valgt passet helt i "Cecix-stilen". Noe i rosa og mosegrønt som på vaskerommet, synes jeg hadde gjort seg enda bedre. Håper du ikke tar det så tungt at jeg sier det, det er jo tross alt et komliment til deg, kjære venn.

Klem fra Laila

Kine sa...

Næmmen!!!På tide:)
Superflott artikkel i Bolig Pluss,koste meg glugg ihjel,og så fikk jeg vist frem det til venninner og gubben og!!Bærre lækkert!Dere har det såå flott:)
Kjøpestopp har det vært litt av her også,men sniker meg til litt hist og pist...Ha en fin uke!klæm

Les Cotrions sa...

Is this your home??? It's fantastic!
I love your style!
Have a nice day!
Vale

Drømmen om en eplehage sa...

Så koselig å åpne opp bolig pluss og se deg der!
Flott reportasje, men jeg er enig med Laila; Du trengte slettes ingen stylist!!!

Du har virkelig skapt ett nydelig hjem, Tonje!

Klem

Cathrine Aksnes sa...

flott artikkel i Bolig Pluss... elsker huset deres..

Brocante sa...

Så fint hus - og du så fint at du er tilbake. Har lagt deg til som en blogg jeg følger! Bolig Pluss? Er det en artikkel der? Den må jeg lese....

søte drømmer sa...

Så koselig det var her, håper det er ok at jeg linket deg..
Klem Tone

søte drømmer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Næmmen. Se det ja. Artig å finne din blogg da. Fulgte deg og husbyggingen din på NM. Et aldeles FLOTT hus dere har. Så forøvrig reportasjen din i Bolig pluss (var det ikke det da..). Skvatt jo litt, siden bildene var så kjente hehe. Gleder meg til å følge deg videre.

Rubella på NM

Prinsesse Elin sa...

Fin repotasje i Bolig pluss. Ha en nydelig dag:O)

Laila sa...

Hei Tonje,

Jeg vil bare ønske deg og dine en fortsatt fin påske. Håper dere har det bra. Send meg en mail snart da, savner deg.

Klem fra Laila

Monica sa...

Nydelig hjem du har:) har lagt deg til, så jeg kan følge med litt her... Drømmer selv om et lite småbruk.. *sukk*

Brocante sa...

Hei - jeg titter innom hos deg - men det ser ut som du har forsvunnet fra oss? Kom tilbake kjære du og vis oss litt mer. Jeg har tilknytning til Valdres selv så jeg er sulten på nyheter fra området.

Related Posts with Thumbnails