søndag 15. november 2009

Deilige søndag

Det er så herlig med slike late, rolige og avslappende søndager. Dager hvor det rett og slett ikke skjer noenting. Liker dere også slike dager, eller finner dere alltid på noe å gjøre?
Jeg har en tendens til alltid å være "travel", det er liksom alltid noe som må gjøres... Så noen ganger bare bestemmer jeg meg for å slappe av selv om det skulle vært ryddet i skuffer og skap, vasket gulv eller tørket støv. Det komiske er at når jeg setter meg ned sovner jeg nesten med en gang, og da kan du banne på at en av tvillingene våkner og skriker! Eller at en av de store guttene gråter fordi han har slått seg...
Moralen må være; ALDRI slappe av! Ihvertfall for mor i huset, samme regelen gjelder nok ikke for far, han får nemlig sove og slappe av i fred...Er det ikke typisk?
Når jeg går på do forsøker jeg å liste meg avgårde i håp om noen minutter for meg selv, men det går ikke mange sekundene før jeg blir etterlyst. "Mamma, hvor er du? Maaaaaammmmaaaaa hvooooor eeeeeer duuuuuuuu?" Jaja, så var den alenetiden over! De er jammen herlige disse små!



Her har vinteren kommet for full styrke. Snøen har lavet ned de siste dagene og det er både trist og litt godt. Trist fordi at nå er det ingen vei tilbake; vinteren er her. Og godt fordi det blir vesentlig lysere ute. En annen positiv ting med snøen er at julestemningen kommer for full styrke! Herlig!

Jeg begynte litt smått i går da jeg plantet en hyacint i et gammelt sausenebb jeg har. Tipset fant jeg i bloggen til Anettes Hus. Nydelig, både blogg og hus! En annen blogg jeg håper dere kikker innom er Mitt Empire. For en inspirerende og flott blogg, dama likeså! Ha en fortsatt deilig søndag da dere!





3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!

Kom tilfeldig over bloggen din, og hjertet mitt gjorde et ekstra byks. Der nede på siden ser jeg et vakkert bilde av to skjønne små, og plutselig var jeg 16 år tilbake i tid. Det var akkurat som å se mine egne små tuller. Født 5 uker før tiden, en vektforskjell på 800 gram, 1510 og 2310. Du er HELDIG! Ikke alle forunt å få oppleve dette! Her hos oss har alt gått superfint. De har vokst opp til å bli to fantastisk fine jenter. Ønsker deg lykke til med de to lykketrollene, som til og med har 2 storebrødre! Ikke værst må jeg si :O) Kommer til å følge med her.

Klem Susanne

Karna sa...

He, he....er vel slik det er....Kjempe flott ide, fin måte å få bruke gamle sausenebb og suppeterriner som jeg ofte bruker til slikt...

Stakkars dere som har fått snø, jeg håper jeg ikke ser en hvit fille før 23. desember!

huset på øya sa...

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Koselig blogg du har.

Kjenner meg godt igjen ang dette med alenetid ja. Jeg har to små gutter på 1 1/2 og 4 år - en travel alder. De har ikke mye ro i kroppen. Og du har to til... Ja de holder oss unge og spreke tenker jeg *smiler*

Lur ide dette med sausnebbet. Har ikke fått med meg det. Kommer garantert tilbake :-) Vibeke

Related Posts with Thumbnails