onsdag 4. november 2009

En brødboks til besvær

Jeg ønsker meg en brødboks! Er så lei av kjøleromkalde brød som blir tørre og stusselige med en gang de bæres over dørterskelen, men så lenge som vi ikke har noen brødboks og jeg ikke holder ut rot på kjøkkenbenken må jeg nok pent finne meg i å gnavle på de tørre skalkene en liten stund til...

Har derfor kikket litt rundt på markedet etter lekre brødbokser (ja, det er et viktig poeng det altså!) og det er noen som virkelig skiller seg ut. Nigellas er et godt eksempel på vakker og funksjonell design. Men prisen...ja det er en heeelt annen historie. Nå skal det sies at man kan bruke lokket som brødfjøl, men allikevel er prisen stiv. Men, aaaahhhh så lekker!
Hvor oppbevarer dere brødene?





2 kommentarer:

rosaengler ♥ sa...

ramlet inn her og tenkte å legge igjen ett lite Hei ♥
Jeg mener selv at jeg har funnet den perfekte brødboks som faktisk holder brødvarerne ferske- Brabantia er merket og den er kjøpt på jernia.
Nydelige gutter du har ♥

Mita på landet sa...

Må si meg enig- Nigella boksen er kjempe fin! Enn så lenge ligger brødet her tørt og hardt i brødskuffen,boksen krever sparing;) Ha en fin dag videre:)

Related Posts with Thumbnails